سفارش تبلیغ
صبا ویژن










درباره نویسنده
اسفند 90 - شبکه مردمی خدمت
احمد شریعتمدار
آنچه که امروز همه ما بدان نیاز داریم وحدت وانسجام است.چیزی که بسیاری از بزرگان قوم علیرغم توصیه های مکرر رهبر فرزانه مان آن را مثل قرآن هایشان فقط بر طاقچه ها گذاشته اند. بروبچه های زیادی را میشناسم که همه دغدغه حرف های بر زمین مانده رهبرمان دارند وهر یک در گوشه ای رنج ومحنت نابرابری ها وبی عدالتی ها را توشه آخرتشان کرده اند. این وبلاگ کانال ارتباطی من وشما برای آرمانی است که نام وتیتر و حزب وگروه نمی خواهد. اما چه کنم که فقط واژه ها وکلمات به کمکم آمده اند. شبکه مردمی خدمت آرمانی است که خدمتگزاران بی دریغ را جستجو می کند. چشم براهتان می مانم . . .
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اسفند 90


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
اسفند 90 - شبکه مردمی خدمت

آمار بازدید
بازدید کل :13747
بازدید امروز : 4
 RSS 

چند کلمه حرفهای خودمانی با مردم خوب تهران

حضور یکایک شما مردم عزیز عرض سلام وادب دارم.

امروزه این طور مرسوم شده که بعضی خود را در پس نقاب هایی مثل تبلیغات پر سروصدا، حمایت گروه ها واحزاب و... پنهان کرده واز مواجهه بی واسطه با موکلین آینده خود پرهیزمی کنند. کلام ورفتار صادقانه وبی تکلف، کالای گرانقدری شده ودر کمتر دکانی عرضه می شود.

حضورمن در انتخابات چند پیام دارد:

1-     می شود با مردم صادقانه وبی واسطه سخن گفت واز دادن وعده های پوچ تبلیغاتی پرهیزکرد. امروز همه تشنه کلام صادقانه هستند.

2-     می شود بدوندسته وگروهخدمت گزار مردم شد وموفق بود، البته اگر همه باهم بخواهیم وازکنار سرنوشت خود بی تفاوت نگذریم.

3-     می توان صریحاً مواضع سیاسی را اعلام کرد تا هرکس برابر نظر وعقیده خود نماینده اش را برگزیند. متأسفانه گاه دیده می شود بعضی از افراد برای جلب نظر تعداد بیشتری ازمردم هر کجا به شکلی وبه رنگی متفاوت در می آیند. اگروکالتی از این طرق بدست آید، آیا وکالتی شرعی است؟

4-     می شود از دولت حمایت کرد ودر عین حال منصفانه به نقد آن پرداخت.

5-     می توان اصولگرا بود وهمراه با جناح ها وافرادی که مرز خود را با دشمن تعیین کرده اند، دریک خانواده برادرانه زندگی کرد.

6-     میشود نماینده مجلس بود وبی واسطه وراحت درد دل مردم را شنید وبر آن مرهمی گذاشت.

7-     می شود با یاری هم به جامعه ای با نشاط؛ سرشار از امید وباور توانستن، بدون تنش های بیهوده وآینده درخشانی که رهبر فرزانه مان ترسیم فرموده اند، دست یافت.

به شرط آنکه بخواهیم، آگاهانه تصمیم بگیریم وامیدوارانه به وظایف خود عمل کنیم.      «هم من وهم شما»



نویسنده » احمد شریعتمدار » ساعت 9:5 عصر روز سه شنبه 90 اسفند 9
نظرات شما ()